سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در صورتی که در قرارداد اولیه‌، مجوز واگذاری سرویس عدم نمایشگر شماره به شرکت ایرانسل ارایه نشده باشد، با این تخلف آشکار برخورد خواهد شد.
یک مقام بلندپایه‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفت‌وگو با (سیتنا)، با اشاره به واگذاری سرویس عدم نمایشگر شماره به برخی مشترکان تلفن همراه ایرانسل از سوی اپراتور دوم، این رخداد را قابل بررسی دانست و اظهار داشت: در صورتی که تخلف ایرانسل در این زمینه به صورت حقوقی روشن شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند به سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کرده و شکایات نیز رسیدگی می‌شود.
وی، با اشاره به برخی دیدگاه‌ها مبنی بر افزایش مزاحمت‌های تلفنی در صورت عدم نمایش شماره‌ی فرد تماس‌گیرنده، تصریح کرد: با توجه به این موضوع که تمامی شماره‌های تماس‌گیرندگان تلفن‌های همراه در شرکت مخابرات ثبت می‌شود و امکان پیگیری آن از طریق مخابرات امکان‌پذیر است، در نتیجه عدم نمایش شماره‌‌ی تماس‌گیرنده نمی‌تواند در مزاحمت‌های تلفنی و ایجاد اختلال در نظم اجتماعی تاثیرگذار باشد.
این مقام بلندپایه، افزود: البته در سطح مقررات مخابرات بین‌المللی و قوانین ITU، داشتن عدم نمایشگر شماره‌ی تلفن همراه، جزو حقوق مسلم هر شهروندی محسوب می‌شود؛ ضمن آن‌که در قوانین عادی نیز هیچگونه محدودیتی در خصوص ارایه‌ی سرویس عدم نمایشگر شماره‌ی تلفن وجود ندارد. منبع:itanalyze.ir


نوشته شده در  جمعه 85/8/12ساعت  11:54 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]