سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدل ارتقا یافته تلفن همراه LCD افقى از سامسونگ
شرکت سامسونگ عرضه نسخه جدید مدل ارتقا یافته تلفن همراه LCD افقى خود را اعلان داشتت. SCH-V600 ضمن اینکه شبیه مدل قبلى V500 خود است، از ویژگى‌هاى توسعه یافته و طرحى زیباتر و ابعادى کوچکتر نیز برخوردار است.

منبع:www.p30news.com

از طول این گوشى 5/6 میلیمتر و از عرض آن 3/3 میلیمتر و از ضخامت آن 6/1 میلیمتر کاسته شده است. علیرغم داشتن ابعاد کوچکتر، استفاده از آن به لحاظ برخوردارى از فاصله بیشتر بین دگمه ها راحتتر مى‌باشد.

در این گوشى تراشه پردازنده‌ى پرسرعت MSM 6500 به کار رفته است که باعث اجراى سریعترمنوها و بازیهاى آن شده است. دو بازى حالت افقى و سه بازى حالت عمودى نیز به همراه این تلفن مى‌باشد.

V600 به لحاظ برخوردارى از فن‌آورى پوشش نقره‌اى آنتى‌باکتریال nano-particle موفق به کسب گواهینامه ملى S-Mark از دولت کره گردیده است. از دیگر ویژگى‌هاى مدرن و هنرمندانه این گوشى مى توان از داشتن یک دوربین 3/1 مگاپیکسلى و حافظه اکسترنال transflash که به این تلفن جدید جلوه‌اى زیباتر بخشیده است نام برد.

مدل قبلى این محصول یعنى V500 سال گذشته توسط این شرکت به بازار معرفى شد. این محصول بدلیل بهره‌مندى از فن‌آورى ابداعى صفحه LCD افقى که اولین بار در این تلفن به کار گرفته شده و استفاده کنندگان را قادر به تماشاى فایل‌هاى ویدیویى و تصویرى به صورت افقى مى‌نماید، به سرعت توجه بازار را به خود جلب کرد. این محصول در مسابقه بهترین طرح که توسط موسسه کره‌اى Design Promotion در اکتبر 2004 برگزار شد، جایزه Presidential را از آن خود نمود.

شرکت سامسونگ الکترونیکس یکى از شرکتهاى پیشتاز جهانى در بخشهاى نیمه‌هادى‌ها، ارتباطات، رسانه‌هاى دیجیتال و یکپارچگى دیجیتال است. شرکت مادر سامسونگ در کره با فروش 2/55 میلیارد دلارى در سال میلادى گذشته مبلغ 3/10 میلیارد دلار سود خالص داشته است. این شرکت حدود 123000 کارمند در 93 سازمان خود در 48 کشور مختلف در استخدام خود دارد و داراى 5 بخش عمده‌ى تجارى، شامل بخشهاى محصولات دیجیتال، رسانه‌هاى دیجیتال، LCD، نیمه‌هادى‌ها و شبکه‌هاى مخابراتى است.


نوشته شده در  دوشنبه 84/4/13ساعت  7:54 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]