سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام به شما خوبان باید بگم که در قسمت پاسخ به سوالات نکات مهمی است که خالی از لطف نیست که همه بدان توجه کنند.

در جواب آقای فرشاد عزیز باید بگم که گوشی سامسونگX460بسیار گوشی خوبیه و مورد تایید من و بقیه صاحب نظران هست مخصوصا میتوانید با کامپیوتر خود عکس و زنگهای زیبایی داخل آن بریزید که من میتونم در این رابطه شما را پشتیبانی کنم.

به حسین آقا هم باید بگم منظور از سری60 گوشی هایی هست که قابلیت نصب نرم افزار دارند مثل7280 شما که بسیار بسیار عالیه.در مورد نظر سنجی هم باید بگو که سایتهایی تو اینترنت هست که این کار رو رایگان برای شما انجام میدن مثل:http://irvote.com

واما آقای علی کرمی که صدای رادیوی موبایل شما کم و زیاد میشه. آنتن رادیوی شما همون سیم هدست شماست که اگر موقعیتش عوض بشه میزان دریافت سیگنال رادیوئی اون کم وزیاد میشه و در نتیجه مشکل بوجود میاره که البته باید بگم حساسیت و پایداری(stability) سیستم رادیوی موبایلتان هم تاثیر زیادی در این امر دارد.

سرکار خانم سنگ صبور اولا اختیار دارین شما عین قابل هستین اما من معمولا سراغ مطالب فنی میروم و کمترعلاقه به مطالب عمومی و شعر و خاطره و غیره دارم با وجود اینکه وبلاگتون زیباست و مطالبش جالبه اما اگر فنی بود پاشنه وبلاگتون رو از جا در میاوردم.ضمنا لازمه درجواب سوالتون بگم :

Dear Sangesaboor.

ShortMessageService is a system that supported just by mobiles system in iran right now. but some sites in the internet can do it like a automatic machine but unfortunately most of them dont support IRAN GSM. I mean mobiles of iran.

ofcource there is the sites that support iran but they are not free like parssms.com

You have to read the my weblogs archive to get more information. there is a complite article about it.

in the end i promise you that I will test your suggested sit and tell you is it free & support iran or not.

آقا رضا با نصب برنامه فایل منیجر میتونید هر چیزی رو از طریق بلوتوث و اینفرا رد انتقال دهید.

در ضمن آقا فرشاد برنامه ریموت را خواسته بودند که از اینجا باید دانلود کنید اما اگر کرک شده اونو بخواین باید CD مهندس موبایل رو دریافت کنید .ابتدا فایل First را نصب نمایید سپس پس از خاموش و روشن کردن گوشی خود فایل های Second و Third را نصب کنید از منوی باز شده تمامی موارد را تیک بزنید .
First : Total irRemoteDemo INSTALL FIRST.sis
Second : Total irRemote Addon INSTALL SECOND.sis
Third : Total irRemoteFullPatch INSTALL THIRD.sis
 پسورد: winbeta.net


نوشته شده در  چهارشنبه 84/3/25ساعت  4:20 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]