سفارش تبلیغ
صبا ویژن

sms1.jpg
هموطن سلام - باید بررسی شود که چرا مهندس رستمی به خود اجازه داده اعتبار و هویت شرکت مخابرات دولتی کشور را با کرک کردن لایسنس SMS Center زیر سوال ببرد، و به مشترکینی که بابت فعال سازی و استفاده از این سرویس هزینه مضاعف پرداخت می‌کنند سرویس مختل و بی‌کیفیت ارائه کند؟


این قسمتی از اخبار سایت فناوری اطلاعات است

در ادامه مطالبی با عناوینSMS چیست؟ - SMS در ایران - چشم‌بادامی‌ها وارد می‌شوند! - بالاخره شروع شد - اختلالات شروع شد - جمعه بدون SMS ! - پارادوکس:
- بابا هکر! - سرویس‌هایی که ارائه نشدند
  به چشم میخورند.

که قضیه sms ایران را برای شما میگذارم:

لایسنس خریداری شده ایران از ZTE چین برای یکمیلیون مشترک بود اما حالا یک میلیون و چهارصد هزار مشترک در دیتابیس SMS Center وجود دارند! پیش از این مهندس رستمی قصه ما در لابلای گفتگو و مصاحبه‌هایش با خبرنگاران با افتخار سرش را بالا میگرفت و میگفت که "ما بجای ارز بری و خرید مجدد لایسنس برای مشترکان جدید از ZTE چین به دیتا بیس سرور SMS Center نفوذ کردیم و با هک و کرک کردن نرم‌افزار رابط آن تعداد بیشتری از حق لایسنس و قراردادمان با چینی ها را بدون پرداخت یک دلار اضافه کردیم" فراموش نکنیم که شرکت مخابرات برای اضافه کردن مشترک به بانک اطلاعاتی بدون لایسنس و کرک شده‌اش اکماکان از مشترکان هزینه ثبت نام میگیرد و از آن مهمتر از اخلاق و عرف معمول کرک کردن و استفاده از سرویس‌های لایسنس دار که مهندس رستمی آن را "هک و کرک" نامیده دزدی و غیر اخلاقی است و در شان شرکت مخابرات دولتی یک کشور نیست !
باید بررسی شود که چرا مهندس رستمی به خود اجازه داده اعتبار و هویت شرکت مخابرات دولتی کشور را با کرک کردن لایسنس SMS Center زیر سوال ببرد و به مشترکینی که بابت فعال سازی و استفاده از این سرویس هزینه مضاعف پرداخت می‌کنند سرویس مختل و بی‌کیفیت ارائه کند؟


نوشته شده در  پنج شنبه 84/3/19ساعت  2:22 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]