سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 با سلام به شما اولین نرم افزار رو جودی درخواست کرده که ارائه میدم.

امیدوارم لذت ببرید. اگر به مشکلی برخوردید با من تماس بگیرید.

همان طورکه میدونیم حافظه گوشی (Phone Memory) در گوشی های 6600 شش مگا بایت است و به همین دلیل در نصب دیکشنری به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد . از این 6 مگا بایت برنامه حدود 4 مگا بایت فضا (Memory) اشغال خواهد کرد سپس نصب به پایان می رسد و شما می توانید از این برنامه به راحتی استفاده کنید .
اما مشکل اصلی گوشی های 3650 و 3660 هستند که (Phone Memory) در آنها 4 مگا بایت می باشد . خود گوشی به مقداری حافظه برای اجرای برنامه های خود نیاز دارد و اگر شما بخواهید دیکشنری را نصب کنید به شما پیغام کمبود حافظه می دهد زیرا خود گوشی مقداری حافظه اشغال می کند . حال چیزی در حدود 3 مگا بایت در اختیار شماست که برای نصب برنامه کافی نمی باشد . حال چه باید کرد؟

ابتدا باید فایل دیکشنری را با کمک برنامه ای با نام ( UnMakeSiS ) خرد کرد و آن را به چندین فایل تبدیل نمود سپس آنها را دانه به دانه به کمک "مادون قرمز" ( infrared ) و یا سیستم " بلوتوث" ( bluetooth ) به درون گوشی خود انتقال دهید . سپس باید به کمک برنامه های مدیریت فایل مانند ( SeleQ ) و یا ( Fexplorer ) برنامه را درون یک پوشه ( Folder ) درون قسمت مشخصی از کارت حافظه ( Memory Card ) قرار داد .
ابتدا روی برنامه UnMakeSiS کلیک کنید ، صفحه ای باز می شود که در نگاه اول کمی وحشتناک به نظر می رسد ولی نگرن نباشید از میان این همه گزینه ما فقط با 3 تا از آنها سرو کار داریم ، همانطور که در بالا می بینید در قسمت General Info باید نام فایل مورد نظر ما درج شود برای اینکار از گزینه Open که در پایین صفحه قرار دارد استفاده می کنیم پس از اینکه Open را زدید از درون کامپیوتر خود فایل مورد نظر (در اینجا دیکشنری مورده نظر است) را انتخاب کرده و سپس گزینه Extract Files را کلیک کنید .
فایل ها درون همان دایرکتوری که فایل Dictionary وجود داشت به صورت یک پوشه ( Folder ) با نام System قرار میگیرند روی آن کلیک کنید و سپس پوشه App را می بینید و سپس FarsiDic را کلیک کنید سپس حدود 84 فایل می بینید که باید این فایل ها را به درون گوشی خود بفرستید .
ابتدا اطمینان حاصل کنید که در قسمت Massage هیچ فایلی وجود نداشته باشد برای اینکار به قسمت Messaging رفته و درون inbox را ببینید فایل های مورد نیز را ذخیره کنید و سپس تمام محتویات آنرا پاک کنید اینکار برای راحتی شما هنگام کپی فایل از قسمت Mail به درون پوشه APP لازم است .
وقتی که انجام شد به کمک برنامه SeleQ باید به قسمت E > System > Mail وارد شوید به کمک " JoyStick "با فشردن قسمت چپ و راست آن درون پوشه ها شوید که اسامی شبیه "0000011001_S " دارند .
هر گاه وارد هر پوشه می شوید وارد زیر مجموعه آن هم شوید و تمام فایل های با پسوند Dat , Aef , App را به درون پوشه که در آدرس زیر وجود دارد بریزید E:/ > System > App > Dicfarsi ابتدا باید به قسمت E:/ > System > App بروید در اینجا باید یک پوشه با نام Farsi Dic بسازید .
به این صورت که وارد آدرس بالا شوید ولی به درون App نشوید آن را HighLight کنید سپس دکمه Option رو بزنین (پایین سمت چپ) از منو باز شده گزینه File سپس New سپس Folder برای اسم آن " DicFarsi " بنویسید و Ok کنید .
سپس باز به قسمت Mail رفته و تک تک فایل ها را به این صورت Option > Edit > Cut بزنید و دوباره به همان جایی که پوشه را ساختید برگردید و آنجا Dicfarsi را High light کنید و Option > Edit > Paste سپس آنقدر ادامه دهید تا تمام 84 فایل به درون این قسمت منتقل شوند .

به همراه فایل دیکشنری یک فایل به نام Fulldata.Dat هم همراه است که این را باید در پوشه C:\system\Bootdata کپی کنید آنگاه گوشی را خاموش روشن کنید و از این دیکشنری لذت ببرید . 

دانلود :  دریافت دیکشنری فارسی    
 
پسورد: winbeta.net  

دانلود :  دریافت برنامه UnMakeSIS  

پسورد: winbeta.net 


نوشته شده در  جمعه 84/3/13ساعت  9:5 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]