سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک پروژه بسیار عظیم و باور نکردنی که شرکت Keyhole با تلاش و سعی شون از سال ۲۰۰۱ (به گفته خودشون) توانستند آن را تا سال ۲۰۰۳ عملی و به جهانیان این قابلیت رو بدهند تا مکان زندگی خود را بصورت زنده و  واقعی ٬ با قابلیت بزرگ نمایی بسیار قدرتمند از طریق ماهواره مشاهده کنند. باورش واقعا تا چندین سال پیش سخت بود که انسان از پشت کامپیوتر شخصی اش بتونه هر جای دنیا رو که میخواد ببینه و هر خیابان در هر کشوری رو که میخواد بزرگ کنه و حتی خیابان ها و درخت ها رو مشاهده و قابلیت دیدن حتی سایه های خونه ها را هم داشته باشه.
این هم تصویری از محل این شرکت که توسط همین نرم افزار و ماهواره اش گرفته شده است:




تمامی تصاویر به صورت ۳ بعدی و واقعی میباشند.
هر جای دنیا که میخواهید توسط Keyhole پرواز کنید. از قاره ایی به قاره دیگر ٬ از کشوری به کشور دیگر ٬ از شهری به شهر دیگر و از خیابانی به خیابان دیگر...

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ کلیک کنید

 فقط مشکل بزرگی که هست اینه که نمیشه بیشتر از ۷ روز ازش استفاده کرد و این هم خیلی بده چون نه سریالی بروی وب داره و نه کرکی. من سعی کردم و یک سریال گیر آوردم که فکر هم نمیکنم بهش بخوره. ولی باز میزارمش ٬ چون هنوز خودم وقت نکردم این نرم افزار رو دریافت کنم. قیمت این برنامه برای استفاده معمولی USD 29.95$ و برای استفاده حرفه ای هم USD $599 هست.
مطمئن هم هستم که تا الآن هیچ کس کرکی براش نساخته٬ ولی باز ذکر میکنم که اگه کسی داره در داخل نظرات بهمون خبر بده. 2 نسخه داره که میتونید هر کدوم رو که دلتون خواست دریافت کنید. حالا که سریالی براش وجود نداره و ۷ روز بیشتر کار نمیکنه بهتره نسخه اش رو دریافت کنید (LT) که حجمش کمتره.

ضعیف ترین سیستمی که میتونه این برنامه رو اجرا کنه اینه:
* Windows 98/ME, Windows 2000, Windows XP
* CPU Speed: Intel® Pentium® PIII 500 MHz
* System Memory (RAM): 128MB
* 200MB hard-disk space
* 3D Graphics Card: 3D-capable video card with 16MB VRAM.
* 1024x768, 32-bit True Color Screen
* Network Speed: 128 kbps


Serial: asdf-fghj-klzx 
۱۹.۴۸ مگابایت
Pro

9.64 مگابایت
LT


نوشته شده در  یکشنبه 84/3/1ساعت  11:11 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]