سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای تعهدات خود، به 5/3 میلیون نفر از متقاضیان تلفن همراه که در سال 82 اقدام به ثبت‌‏نام نموده و با تاخیر, سیم‌‏کارت‌‏های خود را دریافت خواهند کرد، یکصد میلیارد تومان خسارت می‌‏پردازد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ، ازایلنا، دکتر کرم پور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح مرکز سوئیچ 200 هزار شماره ای تلفن همراه استان گلستان گفت: با توجه به ذکر این نکته در اطلاعیه ثبت‌‏نام تلفن همراه که "هر کسی بعد از یک‌‏سال سیم‌‏کارت خود را دریافت کند 12 درصد خسارت دیرکرد به وی تعلق خواهد گرفت" از سال جاری مبلغ یک‌‏صد میلیارد تومان خسارت دیرکرد واگذاری سیم‌‏کارت به این تعداد از متقاضیان تلفن همراه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: نخستین گروه, کسانی هستند که در فروردین‌‏ماه سال جاری با یک ماه تاخیر سیم‌‏کارت‌‏های خود را دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین پیرامون روش این پرداخت, اظهار داشت: مبلغ مزبور در اولین قبض کارکرد این مشترکین جدید, به حساب بستانکاری آنها منظور خواهد شد.
کرم‌‏پور گفت: با توجه به مصوبه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت‌‏های سهامی مخابرات استان‌‏ها، از پایان اردیبهشت‌‏ماه سال جاری تمامی کدهای بین شهری تلفن‌‏های ثابت روستاهای سراسر کشور حذف و نرخ مکالمات تلفن همه روستاهای تابع یک شهر با یکدیگر و نیز با شهر متبوع خود, براساس نرخ مکالمات شهری, محاسبه و اعمال خواهد شد؛ به این ترتیب, روستاییان با همان هزینه قبلی می‌‏توانند تا چند برابر مکالمه داشته باشند.
گفتنی است؛ با افتتاح مرکز سوییچ 200 هزار شماره‌‏ای تلفن همراه استان گلستان که با سرمایه‌‏گذاری 5/2 میلیارد تومان و با حضور مسوولان این استان مورد بهره‌‏برداری قرار گرفت, از این پس شبکه تلفن همراه استان گلستان از شبکه تلفن همراه استان مازندران مجزا و به طور مستقل نیاز ارتباطی مشترکین تلفن همراه این استان را تامین خواهد کرد.

نوشته شده در  سه شنبه 84/2/6ساعت  1:39 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]