سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شرکتهای بزرگ تولید کنندة گوشی تلفن همراه نظیر نوکیا و اینتل اعلام کردند؛ به منظور جلوگیری از سرقت موسیقی و فیلم, قانون کپی رایت را در ارتباط با فایلهای ارسال شده از طریق گوشی های تلفن همراه اجرا خواهند کرد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا، به منظور جلوگیری از سرقت فایل های موسیقی و فیلم از طریق گوشی های تلفن همراه, سازمان open mobile Alliance که از 350 شرکت سازندة گوشی تلفن همراه و تجهیزات آن تشکیل شده است به زودی مجوزی در ارتباط با چگونگی رعایت قانون کپی رایت برای دارندگان گوشی تلفن همراه صادر می کند.

بنابراین گزارش، افزایش روزافزون سرعت اتصال گوشی تلفن همراه به اینترنت سبب شده است برخی از کاربران به این طریق به دان لود غیر قانونی فایلهای موسیقی و فیلم بر روی تلفن های همراه خود اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، گروه شرکتهای تولید کننده گوشی تلفن همراه با تشکیل اداره ای به نام CMLA در حال تدوین فن آوریی برای جلوگیری از سرقت موسیقی و فیلم هستند.
شایان ذکر است، شرکتهای سامسونگ، نوکیا، اینتل، Realnetwork ماتسوشیتا از جمله شرکتهای معروف شرکت کننده در سازمان open mabice Alliance هستند.

نوشته شده در  چهارشنبه 84/1/31ساعت  1:34 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]