سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیر کل بازرسی، ارزیابی علمکرد و پاسخگویی به شکایات ‌شرکت ارتباطات سیار گفت: نتیجه ردیابی گوشی‌ تلفن همراه اغلب کسانی که از طریق مراجع قضائی درخواست داده و با حکم قضائی به اداره مشترکان تلفن‌ همراه یا به ادارات بازرسی شرکت مخابرات استان‌ها مراجعه می‌کنند، پس از بررسی به مراجع قضائی اعلام می‌شود.

تیمور کرمی ‌در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه پیگیری و ردیابی گوشی‌های تلفن همراه مسروقه و مفقودشده، با تاکید بر این‌که پی‌گیری این نوع موارد از طرف شرکت ارتباطات سیار و با حکم قضائی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: همه گوشی‌های استاندارد به صورت طبیعی دارای شماره سریال منحصر به خود هستند و به صورت گروهی در شبکه تلفن‌ همراه معرفی می‌شوند و شماره سریال مربوط به هر گوشی در مرکز، قابل شناسایی است.

وی که از اعلام آمار در مورد تعداد گوشی‌هایی که تاکنون مورد ردیابی قرار گرفته‌اند، خودداری کرد، خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری، می‌توانیم تشخیص دهیم که گوشی به سرقت رفته در اختیار چه کسی و در کدام شهر است و به طور دقیق محل را شناسایی کنیم.

کرمی‌ همچنین در مورد نحوه پی‌گیری SMSهای مزاحم، گفت: پی‌گیری این موضوع دقیقا مشابه مزاحمت‌های تلفن ثابت است و هیچ تفاوتی با آن ندارد و اگر کسی به این مورد برخورد کرد، می‌تواند با مراجعه به یکی از ادارات هشت‌گانه خدمات مشترکان تهران یا ادارات بازرسی شرکت مخابرات استان‌ها و پس از احراز هویت، نسبت به تکمیل فرم مزاحمت اقدام کند.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار در پایان اظهار داشت: بدیهی است مجازات مزاحمان تلفن‌ همراه نسبت به دفعات مزاحمت، از یک هفته قطع تلفن تا سلب امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

منبع : بازتاب
نوشته شده در  شنبه 85/11/28ساعت  9:0 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]