سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت سرویس دهنده تلفن همراه Maxis Communications Bhd مالزی یازده کانال جدید دیگر را به شبکه های تلویزیونی همراه خود اضافه کرد.شرکت مخابرات مالزی همچنین یک قابلیت جدید دیگر را نیز معرفی کرده است که Easy Switch نام دارد و به منظور ایجاد تسهیلات در امر تعویض کانال های تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

Maxis TV در حال حاضر دارای 20 کانال تلویزیونی است که این کانال ها شامل مجموعه ای از کانال های ورزشی که به باشگاه های آرسنال ، لیورپول ، بارسلونا اختصاص یافته است نیز می شود.

کانال های مذکور علاوه بر برنامه های مربوط به باشگاه های نامبرده شده، به پخش برنامه گلف بازان حرفه ای اروپا و برنامه های دیگری نظیر موزیک ویدیو، مد و خبر می پردازد.

قابلیت Easy Switch تنها با فشردن یک دکمه قابل اجرا است و دیگر نیازی به اجرای پروتکل بی سیم WAP و استفاده از ورودی مربوطه نیست.

به گفته یکی از مقامات مسول Maxis TV ،سرویس تلویزیونی مذکور در حال حاضر طیف گسترده ای از کانال های تلویزیونی قابل مشاهده در تلفن های همراه را شامل می شود که این کانال ها در تلفن های همراه نسل 2.5 و سه مالزی قابل مشاهده می باشند.

در حال حاضر پخش برنامه های Maxis TV فقط در تلفن های همراه نوکیا مدل های 6630, 6680 و N70 ، موتورولا مدل V3X ، سونی اریکسون مدل های K600i, K610i و Z800i ، ممکن می باشد. به گفته Maxis ، گوشی های مذکور معروفترین محصولات موجود در بازار می باشند و البته گفته می شود که مدل های بیشتری نیز در راه هستند.

بسته برنامه های Maxis TV از اخبار شبکه خبری سی ان ان ، Astro HITZ TV ، سرگرمی روزانه ، شبکه کارتون و MTV2GO تشکیل شده است و در ازای ماهیانه 20 رینگریت در بازار موجود هستند.

این در حالی است که در ایران

گاها برای برقراری یک تماس ساده ده ها بار باید شماره گیری کرد و در نهایت با پیام های جور واجور از جمله شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد- کلیه مسیرها به سمت .. و غیره مواجه میشویم.

هیچ کس نمیتواند مطمئن باشد که پیام کوتاه ارسالی اش حتما همان موقع به مقصد می رسد.

ارتباط شما تنها به خاطر 20 هزار تومان بدهی قطع می شود و ...

باز هم  یاد جمله باجناقم می افتم که گفت خاک برسرمان با این زندگی و مردگی مان.

دلمان را خوش کرده ایم به این جمله فردوسی که بسی رنج بردم در این سال سی *** عجم زنده کردم بدین پارسی

دلمان را به فرهنگ 2500 ساله مان خوش کرده ایم

یکی نیست به من بگوید چه آشی چه کشکی...


نوشته شده در  چهارشنبه 85/11/18ساعت  11:51 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]