سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این هم یه مجموعه عالی و قدرتمند آنتی ویروس برای موبایلهای شما عزیزان (جهت پاچه خواری)

منبع : www.parsdownload.com

1. Kaspersky AntiVirus
2. FB-4 VirusGuard
3. Smobile
4. SimWorks AntiVirus
5. McAfee VirusScan Mobile
6. Symantec Mobile Security Antivirus

دانلود کنید با حجم1.38 مگابایت


نوشته شده در  پنج شنبه 85/5/26ساعت  8:3 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

این هم عیدی من به شما

با این برنامه میتونید دزد موبایلتونو شناسائی کنید

این برنامه با قبول رمز برای سیمکارت شما به محض عوض شدن سیمکارت گوشی شروع به آژیر زدن میکنه و در همین حین بدون اطلاع آقا دزده به یک شماره که قبلا بهش دادید اس ام اس میزنه و شماره دزد رو اعلام میکنه. فقط یادتون نره که از فون مموری جهت محل نصب نرم افزار استفاده کنید

دزد گیر+کرک         پسورد: justin

 


نوشته شده در  پنج شنبه 85/1/10ساعت  12:23 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

این برنامه رو خودم رو 6630 تست کردم تمام گوشی های جدید رو ساپورت میکنه

با این برنامه میتونید تصویر کامل مخاطبانتونو ببینید

ّFS Caller 3


نوشته شده در  سه شنبه 85/1/8ساعت  11:33 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

بنا به در خواست بسیاری از دوستان این منشی رو میزارم میگن این دیگه کار میکنه اما من هنوز رو6630تست نکردم اما گفته شده اگر این دیگه کار نکنه باید به گوشی شک کرد اما اگر کار نکرد انواع دیگر را امتحان کنید.من هم قول میدم در اولین فرصت شخصا امتحان و نتیجه را اعلام کنم. ضمنا هر برنامه ای از 6630 میخواهید سفارش بدید مهندس موبایل یا میزاره یا میسازه

دریافت فایل

انواع دیگر این برنامه

AMfull  AMsymbian  AM   V1.3   V2.3


نوشته شده در  دوشنبه 84/7/11ساعت  5:31 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

یک شرکت تولیدی اعلام کرد نرم‌افزار Lifeblog را در دسترس کاربران قرار داده است، نرم‌افزار Lifeblog دفتر خاطرات اتوماتیکی است که تمامی وقایع روزانه شما را بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید به صورت سازمان یافته جمع‌آوری کرده و برای شما ثبت می‌کند، هنگامی که شما به تفریح یا مهمانی و جشنی می‌روید دوست دارید تمام خاطرات خوش آن روز را در دفتری ثبت کنید که این کار هم نیاز به وقت دارد و هم ممکن است برخی از وقایع را از قلم بیندازید اما با نرم‌افزار 1.5 Nokia Lifeblog موبایل یا PC شما به کمکتان می‌آید و کار جمع‌آوری لحظات خوش شما را به صورت اتوماتیک به ترتیب تاریخ و زمان اتفاق، به ثبت می‌رساند، سپس شما همه این اتفاقات را در پوشه‌ای در 1.5 Nokia Lifeblog خود ذخیره دارید و آنگاه می‌توانید از طریق blog یا ایی-میل یا هر دو، آنها را بازخوانی کنید. نوکیا همچنین این امکان را نیز به کاربران داده است که بتوانند پشتیبانی ذخایر خود را در CD یا DVD، نیز داشته باشند، 1.5 Nokia Lifeblog به 15 زبان زنده دنیا از جمله: چک، دانمارکی، هلندی، یونانی، مجارستانی، نروژی، لهستانی، سوئدی، انگلیسی، عربی و غیره خاطرات کاربران را ثبت می‌کند.

دانلود این نرم افزار


نوشته شده در  شنبه 84/6/19ساعت  1:20 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

1- منشی تلفنی
این بهترین نرم افزار منشی تلفنی برای گوشی های سری ۶۰ است. من امتحان نکردم فقط لینک کردم.                          دانلود منشی تلفنی


2- بازی Spade
یه بازی خیلی قشنگ شبیه شلم یا همون حکم امتیازی با یه ذره اختلاف.
دانلود Spades Card Game


3- برنامه تغییر صدای زمینه مکالمه
با این برنامه میتونید صدای زمینه رو هنگامه مکالمه تغییر بدین. مثلا وانمود کنید که توی ترافیک گیر کردین یا توی استادیوم ورزشی هستید یا در محل کارتون هستید و ... (والبته خوب یه جای دیگه مشغول یه کاره دیگه هستین...!)
دانلود Sounder Cove

4- برنامه برای فیلمبرداری نامحدود
این برنامه برای تصویر برداری نامحدود است.و این نسخه ای که من اینجا میذارم متاسفانه بدون صدا فیلمبرداری میکنه.نسخه کاملش رو در سی دی مهندس موبایل گذاشتم .در این برنامه در setting گزینه مربوط به ضبط صدا َAudio Recording را روی off تنظیم کنید.
دانلود برنامه فیلمبرداری نامحدود (بدون صدا)


5- بازی هفت خبیث یا Mau Mau
بازی هفت خبیث یا هفت کثیف با ورق رو دیگه حتما همه بلدن. اگر بلد هم نباشید توی help اش بطور کامل توضیح داده. خیلی بازی قشنگیه.
دانلود بازی هفت خبیث

6- برنامه نمایش تمام صفحه تماس گیرنده یا Full Screen Caller این برنامه ، هنگامی که کسی با شما تماس می گیرد تصویر و اطلاعات تماس گیرنده را بصورت تمام صفحه نمایش می دهد.ضمنا بعید میدونم رو 7610 کار کنه!
دانلود Full Screen Caller

جهت سفارش سی دی مهندس موبایل که شامل کاملترین بانک نرم افزاری سری60 و انواع کانورتور(مبدل فرمت) و بزرگترین بانک زنگ و تم است با من تماس بگیرید 09122534550


نوشته شده در  جمعه 84/4/24ساعت  10:49 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

این برنامه رو بنا به درخواست یکی از کاربران گذاشتم که برای مدیریت فایل عالیه و نسخه فول ورژن اون رو در سی دی مهندس موبایل میتونید خریداری کنید هرچی گشتم نسخه خودم رو پیدا نکردم.

ضمنا سایت مربوطه این رو برای۷۷۱۰معرفی کرده و من رو ۶۶۰۰ و ۷۶۱۰ تست نکردم

دانلودبرنامه


نوشته شده در  یکشنبه 84/4/19ساعت  12:46 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]