سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام.
اول سلام میکنم به این ماه عزیز. به این روزهای عزیز. به این شبهای ارزشمند. از خدای خودم می خوام آخر عاقبت هممون رو به خیر کنه و هر چی از خدا می خوایم اگه به صلاحمونه بهمون بده.
خیلی ها سوال می کنن که واسه تو اتفاقی افتاده که دیگه نمی نویسی؟
بعضی ها هم فکر می کنن حتما بلایی سرم اومده.
راستشو بخواهید یه دوره به خودم رسیدم.
یه کم باید آموزش می دیدم. یه کمم بایستی رو خودم کار می کردم.
الحمدلله دوره آموزشم تموم شد.
امروز اومدم بگم که پنجاهمین روز خام گیاه خواری رو پشت سر گذروندم.
وضعیت جسمی و روحیم عالیه. دیگه اضافه وزن ندارم.
اعصابم توپه توپ. خدارم شکر می کنم که شما رو دارم. ازتونم ممنونم که به حرفام گوش دادید.
فعلا برنامه نوشتن ندارم. اگر دوباره خل شدم حتما می نویسم.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/7/11ساعت  8:33 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

سلام
یه سلام غریب بعد از  سه ماه و ده روز
به اندازه عده یک زن
چن وخ بود داشتم فکر میکردم قبل از اینکه همون بلائی که سر علی دایی اومد سر منم بیاد کاسه کوزمو جمع کنم و وبلاگم رو مومیائی کنم.
راستش دلم نیومد. باز به علی دایی فکر کردم که بعد از اینکه پیرن کاپتانیشو در آورد یا از تنش به زور در آوردن (بین علما اختلافه) رفت شد سر مربی.
خوب منم بنویسم اما نه دیگه راجه به موبایل! ها؟
یه سری مسئله خونوادگی و عاطفی واسم پیش اومد که به شما هیچ ربطی نداره و اگرم باجناق فوضولم میخاد تو وبلاگش بنویسه خوب برید از اون بپرسید چون در هر صورت از نظر من به شما هیچ ربطی نداره.
اما تو کشو قوس همین مسائل بودم که تصمیم گرفتم بنویسم
آره بنویسم........     دوباره! ...      اما نهدر مورد تلفن همراه!!!!!!!!!
این بار می خاستم در مورد همراه بنویسم.
یه روز که دیگه خیلی بم فشار اومده بود و داشتم مث یه دختر بچه ای که عروسکشو ازش گرفتن گریه میکردم؛ شروع کردم به نوشتن در مورد همراه. ...
.......
این نوشته ادامه دارد (بابا زنم تلفن زده که بدو بیا خونه. خوب منم کارو زندگی دارم. تازه اونم حق داره. الان ساعت نزدیک نصفه شبه. اصلا مگه شما کارو زندگی ندارید چرتو پرتای منو میخونید. یالا برید خونه هاتون. پرانتز بسته. 


نوشته شده در  یکشنبه 86/4/3ساعت  10:5 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

خیلی وقته که می خواهم از عملکرد مخابرات و بررسی بازار سیم کارت و نقدی بر و کیفیت شرکت مخابرات بنویسم. گرچه خوب می‏دانم نوشتن وفریاد زدن هیچ فایده ای ندارد اما حداقل تمرین خوبی برای تایپ کردن هست. به قول شاعر سرب سوزان است پاسخ گر بپرسی از عدالت؛ هر ره دیگر بود مسدود جز راه رذالت.
مردم به امید اینکه اندکی سود کنند شتابان به سوی ثبت‌نام تلفن همراه می‌روند و چنانچه فرض کنید پنج میلیون نفر به اندازه هر نفر پنج میلیون ریال هزینه ثبت‌نام تلفن همراه را تحمل کنند، دولت دو هزار و پانصد میلیارد تومان نقدینگی جمع می‌کند حال آن‌که پس از یک سال دولت می‌خواهد به تعهد خودش عمل کند و تلفن همراه را به کمتر از مبلغ ثبت‌نام شده‌اش به مردم تحویل ‌دهد و این عکس فلسفه قرارداد سلف و سلم است و این ضرری است که دولت به ملت خود می‌زند و تازه این تمام کار نیست بلکه شماره‌های رند را برای خودش کنار می‌گذارد و به قیمت بسیار گران‌تر باز هم به مردم می‌فروشد. این که چنین کارهایی با مردم درست هست یا نه، به قضاوت شما بستگی دارد!  ولی به‌طور قطع اگر قرار باشد دولت کاری برای مردم کند دست کم این کارها خدمت به مردم نیست و دولت موظف است اصل پول مردم را به علاوه کاهش ارزش مالی آن تضمین کند و به مردم عودت دهد. کدام دولتی با ملت خودش این گونه معامله و تجارت می‌کند؟!
پولداری دولت با جیب آسیب‌پذیرها
به رغم ابلاغ سیاست‌های کلی اصل 44 و تاکید مقامات کشور بر خصوصی‌سازی در حوزه مخابرات، پیامدهای ورود چند

باره و شتابزده وزارت ارتباطات به عرصه توزیع سیم‌کارت، موجب نارضایتی شدید مردم شده است. پس از اقدام زودهنگام وزیر ارتباطات در اعلام خبر واگذاری دور جدید سیم‌کارت تلفن همراه با قیمت 280 هزار تومان و نیز واگذاری خطوط جدید، سیم‌کارت تلفن همراه به شدت با افت قیمت روبه‌رو شد.
به این ترتیب، بسیاری از کسانی که در بهمن‌ماه سالهای گذشته، مبلغ 360 هزار تومان برای دریافت سیم‌کارت به ودیعه گذاشته بودند، پس از راکد ماندن پول آنها به مدت نزدیک یک سال، با پنجاه تا شصت هزار تومان زیان به سیم‌کارت خود می‌رسند. این در حالی است که گروهی از ثبت‌نام‌کنندگان سیم‌کارت از اقشار آسیب‌پذیر بوده‌اند که پس‌انداز خود را با هدف انجام یک فعالیت‌ اقتصادی سودآور به خرید سیم‌کارت اختصاص داده بودند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 85/12/11ساعت  11:52 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

مدیر کل بازرسی، ارزیابی علمکرد و پاسخگویی به شکایات ‌شرکت ارتباطات سیار گفت: نتیجه ردیابی گوشی‌ تلفن همراه اغلب کسانی که از طریق مراجع قضائی درخواست داده و با حکم قضائی به اداره مشترکان تلفن‌ همراه یا به ادارات بازرسی شرکت مخابرات استان‌ها مراجعه می‌کنند، پس از بررسی به مراجع قضائی اعلام می‌شود.

تیمور کرمی ‌در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه پیگیری و ردیابی گوشی‌های تلفن همراه مسروقه و مفقودشده، با تاکید بر این‌که پی‌گیری این نوع موارد از طرف شرکت ارتباطات سیار و با حکم قضائی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: همه گوشی‌های استاندارد به صورت طبیعی دارای شماره سریال منحصر به خود هستند و به صورت گروهی در شبکه تلفن‌ همراه معرفی می‌شوند و شماره سریال مربوط به هر گوشی در مرکز، قابل شناسایی است.

وی که از اعلام آمار در مورد تعداد گوشی‌هایی که تاکنون مورد ردیابی قرار گرفته‌اند، خودداری کرد، خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری، می‌توانیم تشخیص دهیم که گوشی به سرقت رفته در اختیار چه کسی و در کدام شهر است و به طور دقیق محل را شناسایی کنیم.

کرمی‌ همچنین در مورد نحوه پی‌گیری SMSهای مزاحم، گفت: پی‌گیری این موضوع دقیقا مشابه مزاحمت‌های تلفن ثابت است و هیچ تفاوتی با آن ندارد و اگر کسی به این مورد برخورد کرد، می‌تواند با مراجعه به یکی از ادارات هشت‌گانه خدمات مشترکان تهران یا ادارات بازرسی شرکت مخابرات استان‌ها و پس از احراز هویت، نسبت به تکمیل فرم مزاحمت اقدام کند.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار در پایان اظهار داشت: بدیهی است مجازات مزاحمان تلفن‌ همراه نسبت به دفعات مزاحمت، از یک هفته قطع تلفن تا سلب امتیاز در نظر گرفته می‌شود.

منبع : بازتاب
نوشته شده در  شنبه 85/11/28ساعت  9:0 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

اخیرا یک سرویس جدید در نیوزلند راه اندازی شده که پاگو نام دارد و مشترکان با استفاده از آن قادر خواهند بود با به کارگیری اس ام اس و یا ایی میل ، پرداخت های خود را از طریق تلفن همراه انجام دهند ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 85/11/24ساعت  9:0 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

شرکت سرویس دهنده تلفن همراه Maxis Communications Bhd مالزی یازده کانال جدید دیگر را به شبکه های تلویزیونی همراه خود اضافه کرد.شرکت مخابرات مالزی همچنین یک قابلیت جدید دیگر را نیز معرفی کرده است که Easy Switch نام دارد و به منظور ایجاد تسهیلات در امر تعویض کانال های تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

Maxis TV در حال حاضر دارای 20 کانال تلویزیونی است که این کانال ها شامل مجموعه ای از کانال های ورزشی که به باشگاه های آرسنال ، لیورپول ، بارسلونا اختصاص یافته است نیز می شود.

کانال های مذکور علاوه بر برنامه های مربوط به باشگاه های نامبرده شده، به پخش برنامه گلف بازان حرفه ای اروپا و برنامه های دیگری نظیر موزیک ویدیو، مد و خبر می پردازد.

قابلیت Easy Switch تنها با فشردن یک دکمه قابل اجرا است و دیگر نیازی به اجرای پروتکل بی سیم WAP و استفاده از ورودی مربوطه نیست.

به گفته یکی از مقامات مسول Maxis TV ،سرویس تلویزیونی مذکور در حال حاضر طیف گسترده ای از کانال های تلویزیونی قابل مشاهده در تلفن های همراه را شامل می شود که این کانال ها در تلفن های همراه نسل 2.5 و سه مالزی قابل مشاهده می باشند.

در حال حاضر پخش برنامه های Maxis TV فقط در تلفن های همراه نوکیا مدل های 6630, 6680 و N70 ، موتورولا مدل V3X ، سونی اریکسون مدل های K600i, K610i و Z800i ، ممکن می باشد. به گفته Maxis ، گوشی های مذکور معروفترین محصولات موجود در بازار می باشند و البته گفته می شود که مدل های بیشتری نیز در راه هستند.

بسته برنامه های Maxis TV از اخبار شبکه خبری سی ان ان ، Astro HITZ TV ، سرگرمی روزانه ، شبکه کارتون و MTV2GO تشکیل شده است و در ازای ماهیانه 20 رینگریت در بازار موجود هستند.

این در حالی است که در ایران

گاها برای برقراری یک تماس ساده ده ها بار باید شماره گیری کرد و در نهایت با پیام های جور واجور از جمله شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد- کلیه مسیرها به سمت .. و غیره مواجه میشویم.

هیچ کس نمیتواند مطمئن باشد که پیام کوتاه ارسالی اش حتما همان موقع به مقصد می رسد.

ارتباط شما تنها به خاطر 20 هزار تومان بدهی قطع می شود و ...

باز هم  یاد جمله باجناقم می افتم که گفت خاک برسرمان با این زندگی و مردگی مان.

دلمان را خوش کرده ایم به این جمله فردوسی که بسی رنج بردم در این سال سی *** عجم زنده کردم بدین پارسی

دلمان را به فرهنگ 2500 ساله مان خوش کرده ایم

یکی نیست به من بگوید چه آشی چه کشکی...


نوشته شده در  چهارشنبه 85/11/18ساعت  11:51 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

امروز روز تولدم بود. منتظر تماس کلی از دوستام بودم. کلی تبریک تولد. نمیدونم چی بگم.

یکی از همکارام باهام تماس گرفت و گفت مهندس تلفنت قطع شده؟

من با اطمینان گفتم نه، چطور؟. گفت آخه از این پیامها پخش می کنه که موقع عدم پرداخت می گه!

من با تعجب گفتم صبر کن ببینم هنوز که قبض ها نیومده.

دیدم بله موبایلم رو قطع کردن. فورا رفتم به نزدیکترین دفتر مخابراتی و یک قبض المثنی بگیرم که دیدم انگار نذری میدن.

مردم کیپ تو کیپ اومدن موبایلاشون رو وصل کنن.

همه فحش میدادن. از کارمند اون دفتر بگیر تا ملت بیچاره.

یکی نیست به این مخابرات بگه خیلی سرویس خوبی به مردم ارائه میدید که اینطوری با آبروی مردم بازی می کنید؟

حتی حاظر نیستند خط رو مثل تلفن های ثابت یکطرفه کنند.

دیگه اس ام اس اخطار هم نمی فرستند. یکی از خانم های کارمند اون دفتر می گفت به بدهی 20هزار تومان هم رحم نکردند.

با خودم یه کم فکر کردم دیدم حقمونه.

هر بلایی سرمون بیاد حقمونه. قبض موبایل 15 روز طول می کشه تا به دست مشترک برسه اونوقت....

چشماشونو بستن و....

کسی میتونه به من بگه اگر تمام مردم ایران در یک روز همزمان فقط و فقط یک روز موبایلاشونو خاموش کنند چه اتفاقی میوفته؟

یاد جمله باجناقم افتادم که میگفت خاک بر سرمان با این زندگی و مردگی مان


نوشته شده در  سه شنبه 85/11/17ساعت  1:40 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]