سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شرکت سازنده نرم‌افزارهای امنیتی F-Secure هشدار داد که یک اسب‌ تروجان جدید باعث بوجود آمدن خرابی و از کار افتادن تلفن‌های هوشمند (Smart Phone) می‌شود. به گزارش بخش خبر تراشه، این شرکت فنلاندی روز چهراشنبه جزئیاتی از اسب تروجانی با نام Fontal.A را منتشر ساخته است که باعث آلودگی موبایل‌های نوکیا سری 60 که تحت سیستم‌عامل سیمبیان هستند، می‌شود. اخیرا دیگر اسب‌های تروجان که به ظاهر قانونی به نظر می‌رسند اما فعالیت‌های غیرقانونی را هنگام اجرا انجام می‌دهند، راه خود را به سوی تلفن‌های هوشمند پیدا کرده‌اند. اما برخلاف Fontal.A از طریق شبکه بی‌سیم بلوتوث یا MMS که تکنولوژی برای ارسال و دریافت پیغام‌های شامل عکس، صوت و تصویر می‌باشد، منتشر نمی‌شوند بلکه از طریق اشتراک‌گذاری فایل یا IRC منتشر می‌شوند (از طریق چت اینترنتی با موبایل). F-Secure اعلام کرد: "Fontal.A سعی می‌کند تا بر روی دستگاه‌های آلوده به نصب فایل‌های خرابی که "Kill Saddam By OID500" نامیده می‌شود بپردازد که باعث خرابی دستگاه در هنگام روشن‌کردن دوباره آن می‌شود. هنگامی که موبایل دوباره راه‌انداری شود (Reboot) دچار گیرکردن می‌شود و تا زمانیکه دستگاه از تروجان پاکسازی نشود قابل استقاده نخواهد بود." F-Secure می‌افزاید: "همچنین تروجان باعث آسیب‌رسانی به بخش مدیریت اپلیکیشن موبایل می‌شود و این باعث می‌شود تا شما نتوانید این تروجان را حذف (uninstall) نمایید. تنها راه تعمیر، فورمت دوباره موبایل می‌باشد. هرچند که این کا باعث حذف کلیه اطلاعات از روی موبایل می‌شود." کمپانی توصیه می‌کند برای اینکه از آلوده شدن به Fontal.A و دیگر تروجان‌ها در امان باشید باید فایل‌های مورد نظر خود را از منابع مطمئن و شناخته‌شده دانلود نمایید. منبع سایت تراشه

نوشته شده در  یکشنبه 84/3/1ساعت  10:34 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

سامسونگ برای اولین بار موبایلی را عرضه کرده است که دوربین 5 مگاپیکسلی با خود دارد. به گزارش BBC ، این اولین گوشی موبایل در جهان است که دارای چنین دوربینی است. تلفن همراه جدید سامسونگ علاوه بر دوربین عکاسی 5 مگاپیکسلی دارای قابلیت پخش MP3 و عملکرد یک تلویزیون است. چو بیونگ دئوک ، رئیس تیم توسعه مصنوعات کوچک شرکت الکترونیکی سامسونگ می گوید: کیفیت عکسی که این موبایل ارائه می دهد ، دقیقا با کیفیت عکسهای ارائه شده توسط دوربین های دیجیتالی 5 مگاپیکسلی برابری می کند. به گفته این مقام مسوول ، ظرفیت حافظه این دوربین 9.5 مگابایت است و می تواند 25 قطعه عکس با رزولوشن 5 مگاپیکسل بیندازد. قیمت این محصول جدید هنوز اعلام نشده اما سامسونگ گفت تا هفته آینده این قیمت اعلام خواهد شد. این گوشی جدید که در کنفرانس مطبوعاتی سئول معرفی شده ، تا آخر ماه اکتبر در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید. سامسونگ همچنین وعده داد تا پایان سال جدید گوشی های دوربین داری با قدرت َ10 مگاپیکسل را ارائه خواهد داد.
نوشته شده در  یکشنبه 84/3/1ساعت  10:33 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

‏نوکیا که بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌‏های همراه در سطح جهان است, درصدد است یک خط تولید گوشی در کشور هند راه‌‏اندازی کند. نوکیا همچنان تلاش می‌‏کند, سهم بازار خود را بالاتر از30 درصد نگه دارد. به گزارش ایلنا, شرکت نوکیا از راه‌‏اندازی خط جدید تولید گوشی‌‏های همراه در هند خبر داد. این شرکت اعلام کرد: هدف از راه‌‏اندازی این خط تولید جواب‌‏گویی به تقاضای گسترده بازار هند برای محصولات این شرکت است. این شرکت فنلاندی پیش‌‏بینی کرد: این خط تولید جدید100 تا 150 میلیون دلاری این کارخانه, دهمین خط تولید نوکیا در سطح جهان و سومین خط تولید آن در سطح آسیا خواهد بود. دو خط تولید دیگر این شرکت در آسیا در چین و کره قرار دارد. طبق تحقیقات موسسه گارتنر, اواسط سال 2003 نوکیا 36 درصد بازار جهانی را در اختیار داشت.

نوشته شده در  یکشنبه 84/3/1ساعت  10:32 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

اولا سلام

دوما اگه میدونستم با التماس اینقد نظر میدادید گریه هم میکردم

به هر حال همون قسم جون مادرتون کافیه وگرنه به حضرت عباس متوسل میشم

بگذریم

امروز یکی از مشتریام یه ترفند عالی بهم نشون داد که سرعت اینترنتو واقعا بالا میبره

در کنترل پنل توی فون اند مودم داخل پراپرتیز برید و تو منوی ادونس داخل منوی اکسترا ستینگ تایپ کنید:  at&fx  بعد کانکت شید با سرعت 115 حالشو ببرید

حالا نظر بدید که حروم نباشه براتون.


نوشته شده در  شنبه 84/2/24ساعت  5:50 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

پژوهشگران دانمارکی طی مطالعات خود کشف نمودند که بین استفاده از تلفن همراه و خطر ابتلا به تومور مغزی هیچ ارتباطی وجود ندارد.

 بنابر خبر اختصاصی www.SetarehSorkh.com  از هلتث تالک ، پژوهشگران دانمارکی به دنبال مطالعات خود در مورد استفاده از موبایل ، از 1249 نفری که427 نفر از آنها  مبتلا به تومور مغزی بوده و 822 نفر تومور مغزی نداشتند، با محاسبه سالهای استفاده از موبایل و کثرت مکالمات آنها فهمیدند بین استفاده از تلفن و خطر ابتلا به تومور مغزی رابطه ای وجود ندارد.

آنها همچنین فهمیدند هیچ ارتباطی بین محل تومورهای مغزی وسمت راست مغز یعنی جایی که بیشتر اوقات مردم تلفنهایشان را نگهداری میکنند وجود ندارد. تا این که درستی مطالعات خود را تضمین کردند . آنها همچنین سابقه های تلفن 27 نفر بیمار مبتلا به تومور مغزی و 47 فرد بدون تومور  را امتحان کردند  .آنها هیچ رابطه ای بین استفاده از موبایل و تومورهای مغزی پیدا نکردند.

johansen میگوید پژوهشگران مدت زمان طولانی تری مطالعه کردند تا این که توانستند نتیجه گیریهای خودشان را قطعی کرده و موضوع را کشف کنند . آنها نتایج تحقیقات خود را در نشریه عصب شناسی 12 آپریل به چاپ رساندند.
نوشته شده در  سه شنبه 84/2/6ساعت  1:59 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

متخلفانی که ازگوشی‌‏های خود برای گرفتن و ارسال تصاویر غیر اخلاقی استفاده کنند با مجازات‌‏های سنگینی روبرو خواهند شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا، بعد از آن که ممنوعیت استفاده از گوشی‌‏های دوربین‌‏دار به دنبال درخواست چند وزیر عربستانی از پادشاه این کشور برداشته شد، اکنون دولت این کشور قوانین سنگینی را در مورد جرایم مروبط به این نوع گوشی‌‏ها وضع کرده است.

براساس قانون جدید هر عربستانی که از گوشی خود برای ارسال تصاویر غیر اخلاقی استفاده کند و یا تصاویر مخفیانه از افراد دیگر بگیرد ممکن است به 1000 ضربه شلاق، 12 سال زندان و پرداخت جریمه 26 هزار و 670 دلاری محکوم خواهد شد.
به دنبال حذف ممنوعیت واردات و فروش گوشی‌‏های دوربین‌‏دار رهبران مذهبی این کشور اظهار نگرانی کرده‌‏اند که کاربران این گوشی‌‏ها همواره درصد نقض حریم شخصی افراد به ویژه زنان هستند.

 


نوشته شده در  سه شنبه 84/2/6ساعت  1:43 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای تعهدات خود، به 5/3 میلیون نفر از متقاضیان تلفن همراه که در سال 82 اقدام به ثبت‌‏نام نموده و با تاخیر, سیم‌‏کارت‌‏های خود را دریافت خواهند کرد، یکصد میلیارد تومان خسارت می‌‏پردازد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ، ازایلنا، دکتر کرم پور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح مرکز سوئیچ 200 هزار شماره ای تلفن همراه استان گلستان گفت: با توجه به ذکر این نکته در اطلاعیه ثبت‌‏نام تلفن همراه که "هر کسی بعد از یک‌‏سال سیم‌‏کارت خود را دریافت کند 12 درصد خسارت دیرکرد به وی تعلق خواهد گرفت" از سال جاری مبلغ یک‌‏صد میلیارد تومان خسارت دیرکرد واگذاری سیم‌‏کارت به این تعداد از متقاضیان تلفن همراه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: نخستین گروه, کسانی هستند که در فروردین‌‏ماه سال جاری با یک ماه تاخیر سیم‌‏کارت‌‏های خود را دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین پیرامون روش این پرداخت, اظهار داشت: مبلغ مزبور در اولین قبض کارکرد این مشترکین جدید, به حساب بستانکاری آنها منظور خواهد شد.
کرم‌‏پور گفت: با توجه به مصوبه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت‌‏های سهامی مخابرات استان‌‏ها، از پایان اردیبهشت‌‏ماه سال جاری تمامی کدهای بین شهری تلفن‌‏های ثابت روستاهای سراسر کشور حذف و نرخ مکالمات تلفن همه روستاهای تابع یک شهر با یکدیگر و نیز با شهر متبوع خود, براساس نرخ مکالمات شهری, محاسبه و اعمال خواهد شد؛ به این ترتیب, روستاییان با همان هزینه قبلی می‌‏توانند تا چند برابر مکالمه داشته باشند.
گفتنی است؛ با افتتاح مرکز سوییچ 200 هزار شماره‌‏ای تلفن همراه استان گلستان که با سرمایه‌‏گذاری 5/2 میلیارد تومان و با حضور مسوولان این استان مورد بهره‌‏برداری قرار گرفت, از این پس شبکه تلفن همراه استان گلستان از شبکه تلفن همراه استان مازندران مجزا و به طور مستقل نیاز ارتباطی مشترکین تلفن همراه این استان را تامین خواهد کرد.

نوشته شده در  سه شنبه 84/2/6ساعت  1:39 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]