سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 در صورتیکه با تلفن همراه شما تماسی بر قرار شد و در آن شخص یا اشخاصی ادعا  نمودند که از مهندسین شرکت مخابرات هستند و قصد چک کردن خط شما را دارند و از شما تقا ضا نمودند که  هر عددی را شماره گیری کنید بدون هیچ گونه شماره گیری فورا تماس را قطع کنید چون شرکتی جعلی از این طریق به سیم کارت شما دسترسی خواهد یافت و از طریق خط شما و با هزینه شما تماسهای تلفتی بر قرلر خواهد کرد  

تمامی کاربران تلفن همراه توجه داشته باشند که در صورتیکه با شما تماسی برقرار شدو درنمایشگر گوشی شما این پیغام ظاهر شد(XALAN)  از پاسخ دادن به آن خودداری نمایید و تماس را به سرعت قطع کنید در صورت جواب دادن به تماس گوشی شما ویروسی خواهد شد این ویروس اطلاعات IMEI و IMSI را از روی گوشی و سیم کارت  شما پاک خواهد کرد که این امر باعث قطع ارتباط شما با شبکه تلفن خواهد شد و شما مجبور خواهید شد گوشی دیگری خریداری نمایید

منبع: ویدا خانوم 


نوشته شده در  دوشنبه 84/12/15ساعت  12:24 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

سلام

دیشب آخر وقت امدم خونه و معمولا قبل از خواب یا میرم اینترنت سواری یا کمی مطالعه. راستش جرات نکردم نصفه شبی کامپیوتر رو روشن کنم. نشستم رو تخت و دورو بر رو نگاه کردم که دیدم ویژه نامه کلیک افتاده رو زمین. این خبر هم از همین ویژه نامه هست:

ویروس کبیر اولین ویروس موبایل دوباره برگشت

این ویروس که اولین بار توسط کاربران موبایل چین در چینگ چانگ چونگ گزارش داده شده اخیرا  به دنیای موبایل ها باز گشته اما این بار خطرناکتر. گفته میشود این ویروس یکی از شماره تلفنهای دفتر تلفن شما را شماره گیری میکند و حتی میتواند صفحه کلید گوشی را قفل کند(خاک وچوک چه جسارتا)


نوشته شده در  دوشنبه 84/12/8ساعت  11:43 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران,به منظور جلوگیری از تداخل شبکه تلفن همراه کشور با کشور‌های همسایه در مناطق مرزی,در هنگام برقراری ارتباط مشترکین تلفن‌همراه اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:


مشترکین تلفن همراهی‌ که در مناطق مرزی اقدام به برقراری ارتباط داخلی می‌نمایند به دلیل دریافت سیگنال‌ قوی و وجود سرویس رومینگ در برخی از کشورهای همسایه,ممکن است,بطور خودکار,ارتباط آنان از طریق سرویس رومینگ کشور همسایه برقرار شود,که در صورت برقراری این ارتباط,هزینه‌های آن به صورت رومینگ بین‌الملل محاسبه می‌شود و در قبوض آنان اعمال خواهد شد.از این رو این روابط عمومی از مشترکین تلفن همراهی که در مناطق مرزی اقامت دارند,خواست تا با حذف سرویس رومینگ بین‌الملل از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود قبل از هر گونه شماره‌گیری داخل کشور اقدام نمایند تا چنین مشکلاتی برایشان بوجود نیاید.
گفتنی‌است این عزیزان در صورتیکه بخواهند ارتباط تلفنی با کشور همسایه برقرار کنند لازم است سرویس رومینگ خود را فعال کنند.

منبع http://www.irantelecom.ir


نوشته شده در  جمعه 84/12/5ساعت  8:44 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

واقعا خنده داره پیشرفته ترین سیستم اخذ کمکهای مردمی در ایران افتتاح شد

اداره بهزیستی اعلام کرد از این پس مردم خدا جوب و همیشه در سهنه ایران میتوانند کمکهای نقدی خود را با sms پرداخت کنند

بله تعجب نکنید با ارسال عدد 1 تا 5 به شماره 200011 مبلغ10000 تا 50000 تومان به فیش موبایل شما اضافه و به صندوق بهزیستی واریز میشود

و اما دیروز

دیروز یکی از دوستانم (حامد) از تهران تماس گرفت و گفت به من یک sms با این مضمون زده شد

salam az 1 ta 5 ye adad ro entekhab kon va be shomare200011 befrest fall migire va natijasho barat mifresse kheyli bahale

این آقا حامد ما هم4 رو انتخاب کرد و نتیجه فالش اومد که  عجب آدم خیر خواهی بوده خودش نمیدونسته

راه حل

به همین شماره عدد 7 رو ارسال کنید تا کنسل بشه


نوشته شده در  شنبه 84/11/1ساعت  9:59 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

مدل ارتقا یافته تلفن همراه LCD افقى از سامسونگ
شرکت سامسونگ عرضه نسخه جدید مدل ارتقا یافته تلفن همراه LCD افقى خود را اعلان داشتت. SCH-V600 ضمن اینکه شبیه مدل قبلى V500 خود است، از ویژگى‌هاى توسعه یافته و طرحى زیباتر و ابعادى کوچکتر نیز برخوردار است.

منبع:www.p30news.com

از طول این گوشى 5/6 میلیمتر و از عرض آن 3/3 میلیمتر و از ضخامت آن 6/1 میلیمتر کاسته شده است. علیرغم داشتن ابعاد کوچکتر، استفاده از آن به لحاظ برخوردارى از فاصله بیشتر بین دگمه ها راحتتر مى‌باشد.

در این گوشى تراشه پردازنده‌ى پرسرعت MSM 6500 به کار رفته است که باعث اجراى سریعترمنوها و بازیهاى آن شده است. دو بازى حالت افقى و سه بازى حالت عمودى نیز به همراه این تلفن مى‌باشد.

V600 به لحاظ برخوردارى از فن‌آورى پوشش نقره‌اى آنتى‌باکتریال nano-particle موفق به کسب گواهینامه ملى S-Mark از دولت کره گردیده است. از دیگر ویژگى‌هاى مدرن و هنرمندانه این گوشى مى توان از داشتن یک دوربین 3/1 مگاپیکسلى و حافظه اکسترنال transflash که به این تلفن جدید جلوه‌اى زیباتر بخشیده است نام برد.

مدل قبلى این محصول یعنى V500 سال گذشته توسط این شرکت به بازار معرفى شد. این محصول بدلیل بهره‌مندى از فن‌آورى ابداعى صفحه LCD افقى که اولین بار در این تلفن به کار گرفته شده و استفاده کنندگان را قادر به تماشاى فایل‌هاى ویدیویى و تصویرى به صورت افقى مى‌نماید، به سرعت توجه بازار را به خود جلب کرد. این محصول در مسابقه بهترین طرح که توسط موسسه کره‌اى Design Promotion در اکتبر 2004 برگزار شد، جایزه Presidential را از آن خود نمود.

شرکت سامسونگ الکترونیکس یکى از شرکتهاى پیشتاز جهانى در بخشهاى نیمه‌هادى‌ها، ارتباطات، رسانه‌هاى دیجیتال و یکپارچگى دیجیتال است. شرکت مادر سامسونگ در کره با فروش 2/55 میلیارد دلارى در سال میلادى گذشته مبلغ 3/10 میلیارد دلار سود خالص داشته است. این شرکت حدود 123000 کارمند در 93 سازمان خود در 48 کشور مختلف در استخدام خود دارد و داراى 5 بخش عمده‌ى تجارى، شامل بخشهاى محصولات دیجیتال، رسانه‌هاى دیجیتال، LCD، نیمه‌هادى‌ها و شبکه‌هاى مخابراتى است.


نوشته شده در  دوشنبه 84/4/13ساعت  7:54 عصر  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

sms1.jpg
هموطن سلام - باید بررسی شود که چرا مهندس رستمی به خود اجازه داده اعتبار و هویت شرکت مخابرات دولتی کشور را با کرک کردن لایسنس SMS Center زیر سوال ببرد، و به مشترکینی که بابت فعال سازی و استفاده از این سرویس هزینه مضاعف پرداخت می‌کنند سرویس مختل و بی‌کیفیت ارائه کند؟


این قسمتی از اخبار سایت فناوری اطلاعات است

در ادامه مطالبی با عناوینSMS چیست؟ - SMS در ایران - چشم‌بادامی‌ها وارد می‌شوند! - بالاخره شروع شد - اختلالات شروع شد - جمعه بدون SMS ! - پارادوکس:
- بابا هکر! - سرویس‌هایی که ارائه نشدند
  به چشم میخورند.

که قضیه sms ایران را برای شما میگذارم:

لایسنس خریداری شده ایران از ZTE چین برای یکمیلیون مشترک بود اما حالا یک میلیون و چهارصد هزار مشترک در دیتابیس SMS Center وجود دارند! پیش از این مهندس رستمی قصه ما در لابلای گفتگو و مصاحبه‌هایش با خبرنگاران با افتخار سرش را بالا میگرفت و میگفت که "ما بجای ارز بری و خرید مجدد لایسنس برای مشترکان جدید از ZTE چین به دیتا بیس سرور SMS Center نفوذ کردیم و با هک و کرک کردن نرم‌افزار رابط آن تعداد بیشتری از حق لایسنس و قراردادمان با چینی ها را بدون پرداخت یک دلار اضافه کردیم" فراموش نکنیم که شرکت مخابرات برای اضافه کردن مشترک به بانک اطلاعاتی بدون لایسنس و کرک شده‌اش اکماکان از مشترکان هزینه ثبت نام میگیرد و از آن مهمتر از اخلاق و عرف معمول کرک کردن و استفاده از سرویس‌های لایسنس دار که مهندس رستمی آن را "هک و کرک" نامیده دزدی و غیر اخلاقی است و در شان شرکت مخابرات دولتی یک کشور نیست !
باید بررسی شود که چرا مهندس رستمی به خود اجازه داده اعتبار و هویت شرکت مخابرات دولتی کشور را با کرک کردن لایسنس SMS Center زیر سوال ببرد و به مشترکینی که بابت فعال سازی و استفاده از این سرویس هزینه مضاعف پرداخت می‌کنند سرویس مختل و بی‌کیفیت ارائه کند؟


نوشته شده در  پنج شنبه 84/3/19ساعت  2:22 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

رییس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: «قیمت فعلی تلفن سیار عادلانه نیست و شرکت مخابرات ایران در آینده مجبور میشود که قیمت آن را کاهش دهد.»

    بنا به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، محمدرضا علی حسینی نماینده نهاوند با اشاره به ارائه خدمات تلفن همراه از سوی شرکت مخابرات از سال 73، افزود: «طراحی ارائه این خدمات به دلیل جامع نبودن با اشکال مواجه شد.»
وی یادآور شد: «شبکه باید به صورت دینامیک و پویا طراحی میشد و طراحان آن را به طور دائمی بهروز میکردند، در حالی که طراحی تلفن سیار کشور متوقف بود، لذا اختلال در موبایلها افزایش مییافت.»
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با مقایسه کشورهایی که همزمان با ایران از سیستم جیافام (جیاسام)استفاده کردند و سیستم موبایل آنها نیز همزمان آغاز شد، وضعیت آنها را به مراتب بهتر از ما دانست و گفت: «در حال حاضر در آمریکا با جمعیت 250 میلیون نفری حدود 110 میلیون خط موبایل، ایتالیا با 50 میلیون نفر جمعیت بیش از 29 میلیون خط موبایل، کره با 60 میلیون نفر جمعیت حدود 27 میلیون خط فعال است. و در ایران با بیش از 60 میلیون نفر جمعیت اندکی بیش از 2 میلیون خط فعال وجود دارد.»
    وی تصریح کرد: «از میان 40 کشور دنیا که سیستم جیافام(جیاسام) استفاده میکنند، ایران مقام آخر را داراست و این در شرایطی است که تلفن سیار آنها استاندارد بوده ولی این خدمات در ایران استاندارد نیست. اخیرا شرکت مخابرات اقدام به جذب مشاور خارجی نموده و خواستار بررسی و رسیدگی مشکلات اساسی است، قطعا اگر یک ضمانت اجرایی و همت جدی وجود داشته باشد، مشکلات قابل حل خواهد بود.»
    علی حسینی ادامه داد: «یکی از راه حلهای اساسی این است که ضمن استفاده از تخصصهای خارجی، از نظرات کارشناسان داخلی ذیربط نیز بهره گرفته شود. زیرا کارشناسان بسیار توانمندی در سیستم موبایل کشور وجود دارد که باید به آنها بها داده شود.»
    وی در مورد قیمت تلفنهای سیار اعلام کرد: «تلفن سیار اصولا در دنیا مجانی است و در واقع قیمت ناچیزی دارد. قیمت سیمکارت تلفنهای ماهوارهای که از طریق ماهواره ثریا بوسیله کشورهای عربی ارائه میشود و در ایران نیز مورد استفاده است 25 هزار تومان است. البته قیمت پالس و هزینههای ماهانه آن بیشتر از مبلغی است که در ایران اخذ میشود. در حال حاضر قیمت موبایل به دلیل محدودیت تعداد آن بالاست و گرنه اگر 5 میلیون خط موبایل در کشور وجود داشته باشد دیگر هیچ کس 500 هزار تومان برای خرید موبایل پرداخت نمیکند در سال جاری 20 درصد قیمت موبایل کاهش یافته است و حدود 460 هزار تومان به قیمت دولتی عرضه میشود.»
    به گفته وی مجلس در قانون بودجه سال جاری 20 درصد حق مالیاتی آن را حذف کرد لذا در حال حاضر دولت نمیتواند موبایل را با قیمت بیش از 460 هزار تومان عرضه کند. اگر چه این مبلغ نیز بسیار بالا است زیرا قیمت تمام شده موبایل 200 دلار است، به عبارت بهتر هر مبلغی بیش از 160 تا 150 هزار تومان که از مردم اخذ شود پول اضافی است. موبایل از ابتدا حدود 200 هزار تومان هزینه داشت که این رقم به 150 تا 160 هزار تومان رسیده است.»


نوشته شده در  پنج شنبه 84/3/5ساعت  10:1 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]