سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام به همه دوستان

یکی از دوستان(جودی) در خواست آنتی ویروس carib رو فرمودند

این هم جواب:

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از http://www.setarehsorkh.com،/ یک شرکت استرالیایی راه حلی برای مبارزه با ویروس Cabir که سیمانتک آنرا EPOC.Cabir مینامد ( ویروس شایع در تلفنهای همراه ) پیدا کرده است.
این شرکت ادعا میکند با ارائه آنتی ویروس جدید خود میتواند از پیشرفت این ویروس در موبایلهای سر تا سر دنیا جلو گیری کند,آنتی ویروس یادشده تمامی موبایلها از جمله (نوکیا ,موتورولا وسونی ) رادر مقابل تهدید های ویروسی ایمن می سازد.

در ابتدا تصور بر این بود که این ویروس فقط بر روی موبایلهای بلوتوث دار نوکیا عمل مینماید اما ظاهرا مواردی از آلوده شدن سایر مارکهای تلفن همراه نیز دیده شده است.

آنتی ویروس Cabir ویروس را در تلفنها شناسایی می کندو ان را از بین می بردو نکته جالب آنکه با up date کردن آن در سیستمهای مخابراتی میتوان همه تلفنهای همراه را از حمله این ویروس در امان نگه داشت.

Gavin Knight در این مورد می گوید:
هر گز از تلفنهای همراه آلوده به ویروس Cabir برای فرستادن پیغام یا برقراری ارتباط استفاده نکنید چون بقیه تلفنها را نیز در معرض آسیب قرار خواهید داد.
موبایلها در واقع PC های کوچک قدرتمندی هستند که اگر آلوده شوند سریعا این آلودگی را منتشر خواهند نمود.
وی میگوید از آنجائیکه ما از 2 سال پیش چنین ویروسی را پیش بینی می کردیم بنابراین راه حلی سریع برای مبارزه با آن پیدا نمودیم آنتی ویروس جدید ما آماده مبارزه با Cabir و ویروسهای مشابه به آن که ممکن است در اینده بیاید میباشد.
با اینکه Cabir اولین ویروس موبایل هست اما مطمئنا آخرین آن نخواهد بود. این ویروس زیاد خطر ناک نیست اما بهتر آنست که با آن مبارزه کنیم تا راه را برای خطرات ناشی از ویروسهای آینده ببندیم.

آنتی ویروس یاد شده را میتوانید از لینک زیر دانلود نمائید :
http://www.handango.com/PlatformSearch.jsp?siteId=1&jid=818ACA52BB9B65A8612E11B99AAAA15E&txtSearch=cabir&optionId=1_4_2&platformId=4
اما من روشی بهتر ابداع کردم که میتونید تماس بگیرید تا توضیح بدم.

البته تو روش من اصلا اطلاعات دستگاهتون از بین نمیره.

 


نوشته شده در  چهارشنبه 84/1/31ساعت  1:45 صبح  توسط مهدی عدالت 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف برق
ضبط مکالمات تلفنی
عیدی به مسافران نوروزی
نرم افزار مناسک حج
مختل کننده‌ تلفن‌های همراه
[عناوین آرشیوشده]